top of page

7 טיפים לבניית ערוץ יוטיוב מצליח


לפני שנתיים בניתי את הסרטון הראשון שלי. זה היה מרגש מאוד ואפילו לא ערכתי אותו יותר מידי וצילמתי אותו בעזרת הטלפון הנייד בלי חצובה ובלי ציוד צילום.

מאז צילמתי הרבה סרטונים ובאים אליי ללמוד בעקבות צפייה בערוץ מאות אנשים מכל העולם - קוסטה ריקה,אריזונה, אוסטרליה, איי פארו וכמובן ישראל .

דיימנתי שזה יקרה לי כבר מההתחלה אבל לא חשבתי שיגיעו אליי מכל העולם שזה מאוד מאוד מאוד מרגש ומשמח.

היום אני רוצה לעזור לכם לבנות ערוץ יוטיוב מצליח בעזרת 7 טיפים

1. תציבו מטרות

קודם כל חשוב לי להגיד שלא חייבים ערוץ יוטיוב. לא כולם מתחברים לקונספט של לצלם את עצמם ולא כל עסק חייב ערוץ יוטיוב.

אז למה כן לפתוח ערוץ?

זה עוד מקום בו הלקוחות יכולים להכיר אותכם ובחינם לגמרי.הערוץ שלי עוזר להביא תנועה לאתר שלי ושוב בחינם לגמרי ללא הוצאות שיווק.

אחרי שהחלטתם שאתם רוצים ערוץ, תחשבו מה המטרות של הערוץ שלכם. האם אתם רוצים ללמד את הידע שלכם? האם לתת טיפים? האם לעשות הדרכות? כל אחד מה שמתאים לו רלבנטי לעסק שלו. לפני תשפתחו ערוץ, תעשו חיפוש בגוגל ותראו מה הלקוחות שלכם שואלים\מחפשים ויהיו לכם הרבה רעיונות למטרת הערוץ.


2. אין צורך בציוד יקר תשתמשו במה שיש

יכולים להיות המון תירוצים למה לא להתחיל לצלם סרטונים לערוץ. אין לכם ציוד או מצלמה טובה למשל. שהתחלתי לצלם סרטונים לערוץ(ותודה לבעלי היקר על הצילומים, הסבלנות ועריכת הברטונים) לא היה לנו מצלמה אז השתמשנו במה שיש- סמארטפון. ודווקא הסרטונים שנראים הכי גרוע בעיני, הם בין הסרטונים הנצפים בערוץ שלי . כיום קנינו מצלמה וציוד לצילום כי ראיתי שהערוץ מתחיל לגדול והגיע הזמן להשקיע בסרטונים יותר איכותיים מבחינת סאונד ותאורה יותר איכותית.


3. צלמו סרטונים קצרים

לאנשים בימינו אין יותר מידי סבלנות לצפות בסרטונים ארוכים .מומלץ להכין סרטון בין 1-7 דקות שיהיה תמציתי אבל מלא בידע .


4. מה עושים שלא אוהבים להצטלם ולדבר מול המצלמה?

יש הרבה בעלי עסקים שרוצים כבר הרבה זמן לפתוח ערוץ והם לא עושים את זה. לפעמים הסיבה היא שהם לא אוהבים להצטלם ולדבר מול המצלמה. זה בסדר גמור אני ממש מבינה אותם. זה לא פשוט לדבר מול המצלמה ואחר כך לצפות בעצמכם זה יכול להיות ממש מביך. לא חייבים לראות אותכם בצילמוים אפשר רק לצלם את הידיים שלכם מכינים משהו(למשל סבון או ציור) אתם יכולים גם להכין מצגת ולהקליט את עצמכם מדברים ומסבירים שזה מעולה. אתם תמיד יכולים לשכור מישהו שיידבר במקומכם .


5. מה עושים שאין תקציב להפקת וידאו מקצועית

הפקת וידאו אצל צלם מקצועי, זאת השקעה של אלפי שקלים. אני רוצה לספר לכם שאת כל הסרטונים שלי צילם בן זוגי האהוב . קנינו חצובות באיבי שעלו לנו 100-300 שקלים, אנחנו משתמשים בתוכנת עריכה חינמית. שלא היה לי סטודיו, צילמנו אצלנו במטבח. וכל פנייה מהערוץ שלי היא רווח נקי שלי ולא לוקח לי חודשים להחזיר את ההשקעה על הסרטונים כי עשינו אותם בעצמנו וזה מעולה. הקהל שלנו לא מחפש סטודיו מפואר או רקע של הרי האלפים מה שמעניין אותו זה איך ומה אתם יכולים ללמד אותו או לפתור לו בעיה שמציקה לו.


6. תפיקו סרטון עם מלא ידע

שאתם מכינים סרטון, שכל סרטון שלכם יהיה מפוצץ בידע. אם למשל אתם נטורופתם תנו ללקוחות שלכם מתכון או טיפ לבעיה בריאותית שיש להם למשל. אתם מחליטים מה בא לכם לשתף ומה לא .


7. תבקשו מהצופים שלכם להירשם לערוץ

כל מי שנרשם לערוץ שלכם מקבל התראה למייל וזאת בעצם סוג של רשימת תפוצה. בסוף כל סרטון תבקשו מהצופים שלכם להירשם לערוץ ואפשר גם בהתחלה וגם בסוף. ככל שיש לכם יותר נרשמים, ימצאו אותכם יותר גם בגוגל. לא להתבייש לבקש יש לכם ערוץ מהמם עם ידע פיתוץ לא חבל שאנשים יפסידו?


אם אתם צריכים עזרה לבנות ערוץ יוטיוב אשמח לעזור לכם דברו איתי 0505871988

יש לכם שאלות? אשמח לשמוע תכתבו אותם כאן בתוגובת ואענה לכם.

352 צפיות0 תגובות
bottom of page