top of page

E Wax (שעווה מתחלבת): רכיב קסם לקרמים טבעיים והכנה ביתית

שעווה מתחלבת, היא מרכיב שהפך להיות נפוץ ומבוקש בעולם הקוסמטיקה הטבעית, ולא רק בתעשייה המסחרית אלא גם במעגלי ההכנה הביתית. זהו חומר עיבוי ומייצב במוצרי טיפוח, המאפשר לייצר מוצרים בעלי טקסטורה עשירה ואחידה.



 

ממה מורכבת שעווה מתחלבת ? שעווה מתחלבת מורכבת בדרך כלל משילוב של חומרים כימיים וטבעיים. הרכיבים הכימיים יכולים לכלול מולקולות כמו סטיאריל אלכוהול ופוליסורבט, בעוד שהרכיבים הטבעיים יכולים להיות שמנים צמחיים. תהליך ההפקה כולל את עיבוד הרכיבים האלה ליצירת מרכיב אחיד המשמש כחומר עיבוי ומייצב. שעווה מתחלבת, הנה בטוחה לשימוש על העור גם לעור העדין ביותר.



 

שימושים והטבות מרקם איכותי: מעניקה מרקם קרמי, נעים, לא שמנוני ואחיד למוצרים כגון קרמים ותחליבים.

עמידות: מסייעת להבטיח יציבות המוצר לאורך זמן.

יצירת אמולסיות: מאפשרת מיזוג של שמן ומים, חשוב בייצור מוצרים רבים.

בהתחשב בתכונותיה, שעווה מתחלבת היא רכיב חשוב בייצור מוצרי טיפוח ומאפשרת לאנשים לייצר מוצרים קוסמטיים ביתיים באיכות גבוהה ועם טקסטורה מושלמת.



 

תועלות של שעווה מתחלבת מרקם איכותי: שעווה מתחלבת, מסייעת לייצר מרקם קרמי ואחיד, מה שמעניק למוצרים טקסטורה נעימה ולא שמנונית.

עמידות: מוצרים המכילים שעווה מתחלבת נוטים להיות יציבים יותר ולא להתפרק או להפריד חומרים בזמן.

רכיב טבעי: מכיוון שהיא מופקת מחומצות שומן צמחיות, היא מתאימה לאנשים המעדיפים קוסמטיקה טבעית ואקולוגית.



 

מינון של שעווה מתחלבת

ככל שהמינון שלה יהיה גבוה יותר, הקרם יהיה במרקם סמיך יותר, הדומה לחמאת גוף וההיפך.

מינון לקרם סמיך הוא בין 5%-7%

מינון לקרם דליל הדומה לתחליב או ספריי 1% -3%


 

לסיכום,שעווה מתחלבת היא מרכיב חשוב ומהפכני, המתאים לשימוש גם בתעשייה וגם בהכנה ביתית של מוצרי טיפוח. היא מאפשרת לייצר מוצרים בעלי טקסטורה נעימה ואחידה, ומעידה על האפשרות לשלב בין יעילות וטבעיות בטיפוח היומיומי.


אנחנו משתמשים הרבה בשעוות דבורים בסדנת הקרמים בסטודיו שלנו, מוזמנים להצטרף אלינו לחוויה מופלאה וכיפית להרשמה ופרטים נוספים 0505871988


17 צפיות0 תגובות
bottom of page