top of page

היום הרביעי והאחרון של הכנס בארצות הברית

עודכן: 10 בפבר׳ 2019


היום הרביעי של הכנס היה לי קצת עצוב אלב גם קצת שמח. מצד שני,להיות בחברת 700 סבונאים שחלקם מוכרים בחנויות ועושים הרבה כסף , זאת הרגשה מאוד מעצימה שהולכת איתך עד הארץ ונותנת לך המון השראה אם אתה באמת מאמין שלזה אתה רוצה להגיע. מצד שני, הכנס הוא מאוד אינטנסיבי מ 7 בבוקר עד 22:00 בלילה ולפעמים זה יכול להיות להיות מאוד מאתגר להישאר בפוקוס ובהקשבה וגם התגעגעתי מאוד לדניאל שלי.


התחלנו את היום בארוחת בוקר מלאה בפירות יער ופירות טרופיים שזה ממש נחמד. היה לי גם זמן להסתובב בדוכנים ולרכוש לכם עוד חומרי גלם איכותיים וטבעיים באיכות מעולה שיהיו אצלי באתר למכירה או בסטודיו.


הסדנה הראשונה הייתה משותפת לכולם והייתה עם קוין דון, מדען שמאוד אוהב סבונים ומגיע כבר כמה שנים לכנס כדי לתת לנו את ההסבר המדעי לסבון. למדנו על מה זה בעצם סופרפאט- עודף שמנים בסבון וחוסר בסודה קאוסטית כדי שהסבון יהיה נעים יותר על העור ולא מייבש. מסתבר שיש שמנים שלוקח להם יותר שמן להתחבר לסודה קאוסטית והם אלו שנשארים כעודף ועושים את הסופרפאט, כלומר זה לא באמת משנה מתי מוסיפים את השמנים כי יש שמנים ספציפיים שלוקח להם מהר יותר להתחבר לסודה קאוסטית ולהפוך לסבון כמו למשל שמן קוקוס ושמן קיק ואלו לא עושים סופרפאט לא משנה אם מוסיפים אותם לאחר תהליך הסיבון או לא. למדנו איך בעצם אפשר להכין סבון עם רמת חומציות נמוכה- עם חומרים סינתטיים בלבד שמיוצרים במפעלי נפט ומזיקים לסביבה ולגוף ולכן סבון עם רמת חומציות גבוהה הוא טוב גם מהאספקט הסביבת גם כי זה בעצם סבון אמיתי ללא צורך בהוספת דטרגנטים(מקציפים סינתטיים למשל) . dove (חברת הסבון) טוענת שסבון טבעי הוא לא טוב מכיוון שהוא משאיר "שאריות" סבון על העור וזה לא בריא והסבון שלהם לא משאיר. דבר שהוא לא נכון מדעית. היה מאוד כיף ומעשיר וגם מאוד מחזק כי יש לי הרבה תשובות לתת ללקוחות עתידיים שיכולים לשאול אותי שאלות מסוג זה.


הסדנה השנייה הייתה גם היא משותפת. ללה ברקר, יועצת, דיברה איתנו איך בעצם להתחיל למכור בסיטונאות ואיזה דרכים מומלצות- להקפיד על אריזה, דף מכירה, מדיניות החזרים ועוד.


לאחר ארוחת הצהרים, היינו יכולים להחליט בין 3 סדנאות, בחרתי בזו של בנג'מין אהרון מ lovin soap . דיברנו על השוק של מוצרי טיפוח הגבריים ואיך הוא גדל מידי שנה. הוא סיפר לנו איך השוק הזה גדל באופן מטורף באלפי אחוזים ואיך זה בעצם קרה. ראינו פרסומות משנות ה 40 של המאה הקודמת ואיך היחס לנשים בפרסומות השתנה מעט מאז ועד היום היה מאוד משעשע. לאחר מכן הוא נתן לנו כמה טיפים על מיתוג נכון ומוצרים מתאימים לגברים. בהחלט עשה לי חשק להתחיל לבנות לצד הגברי חוברת לימוד וסדנה בנושא. החלק הכי מעניין היה לגלות ש 70-80% מהנשים הם אלו שמשפיעים על הגברים לקנות לעצמם מוצרי טיפוח(!!) לכן צריך לחשוב גם עליהן. בהמשך דיברנו על 6 טייפ קאסט גבריים שצריך לחשוב עלהם לפני שפותחים ליין של מוצרי טיפוח לגברים.

הסדנה השלישית הייתה כיפית ויצירתית עם זהידה מאפ מ handmade in Florida . הסדנה הייתה בנושא סבונים יצירתיים ואיך לספוג השראה ליצירות הסבון שלנו- בטבעי, בתמונות בציורים ועוד. ראינו בלייב איך היא מבצעת את העיצוב הפרפר בסבון.

היה לנו הפסקה של 15 דקות לטייל בדוכנים והמשכתי לסדנה הבאה עם רבקה אפשטיין בנושא יחצנ"ות. אותי הסדנה פחות עיניינה אבל כן נתנה לי דברים מעניים לחשוב עליהם.

לאחר הסדנה, הכנס בעצם נגמר ומה שנשאר זה לחכות למסיבה.

במסיבה הכריזו על הזוכים בתחרות הסבונים בקטגוריות השונות לצערי לא זכיתי, מאוד קשה להתחרות על הלב והעיצוב האמריקאי שאני אישית פחות מתחברת אליו. הארוחה נערכה מזה שעתיים שכללה פרסים, מתנות וגם קטעי וידאו מצחיקים מהכנס. לאחר הארוחה קיבלנו מתנות נחמדות וגם כרטיס הנחה לכנס הבא שמתקיים שנה הבאה בדאלאס, טקסס, עדיין לא החלטתי אם אני אגיע או לא, תמשיכו לעקוב אחרי בהמשך ואשמח שתצטרפו אליי גם אתם לכנס המדהים הזה. למדתי כל כך הרבה ועכשיו אני מעכלת לאט ומהר וחוזרת הביתה לסטודיו שלי עם הרבה מאוד רעיונות חדשים שייצאו אל הפועל בתור סדנאות, חוברות לימוד דיגטליות, קורסים ועד...

מוזמנים לכתוב לי שאלות בתגובות אשמח לענות לכם.

27 צפיות0 תגובות
bottom of page