top of page

כנס הסבון והקוסמטיקה באטלנטה- היום השלישי

עודכן: 10 בפבר׳ 2019


היום השלישי של הכנס היה מעולה. ארוחת הבוקר הייתה טובה יחסית וזה תמיד מפתיע אותי.

היום התחיל בסדנה משותפת בנושא כרטיסי ביקור ואיך להפיק מהם את המיטב.

לאחר מכן היה לנו שוב זמן בדוכנים ולרכוש חומרי גלם וציוד שאי אפשר למצוא בשום מקום בארץ ולכן קניתי בשבילכם והם יהיו כאן בחנות האינטרנטית שלי או אצלי בסטודיו בנשר.


בזכות זה שאני חברה באגודה, שי לי גם אפשרות להיכנס לארוחת צהריים לחברי האגודה בלבד,להצביע ולהשפיע וגם לקבל מרית סיליקון איכותית על הדרך ולהרגיש שיש עוד משוגעים לסבון כמוני. בארוחה סיפרו על התפתחות האגודה וגם הראו סרטון מצוין שמסביר מה ההבדל בין סבון טבעי ללא טבעי וזה היה מצחיק ומרגש כאחד אשים לכם אותו אצלי באתר שתוכלו להבין ולצחוק. סרטון מאוד מאוד כיפי.


הסדנה הבאה הייתה בנושא חומרים משמרים למוצרי טיפוח שאינם מכילים מים: שפתונים,פילינג, מסכות ועוד. למדתי שזה מאוד מאוד חשוב להשתמש בחומרים משמרים ושחומרים משמרים זה לא ויטמין אי או שמנים אתרים(!!) אלא חומר שהוא רחב השפעה. למה זה בעצם חשוב לשמר חומרים אלו? כי הם באים במגע עם מים ויש להם אפשרות לצבור חיידקים מסוכנים. מאוד שימח אותי לשמוע שיש היום המון חומרים משמרים טבעיים באמת על בסיס תמציות צמחים כמו למשל תמצית שום, תמצית ווסאבי ועוד. נשמע מוזר אה? אבל הם ממש עובדים ואפילו טוב.


הסדנה השנייה הייתה בנושא חומרים משמרים למוצרי טיפוח שמכילים מים כמו למשל קרמים,תחליבים ועוד. גם כאן למדתי שיש חומרים משמרים על בסיס תמציות צמחים בעלי אנטי אוקסידנטים חזקים ללא תופעות לוואי. הרבה יותר מסוכן להכין קרם ללא חומר משמר. קרם ללא חומר משמר, הוא מסוכן מאוד כי עלולים להתפתח בו חיידקים שעלולים לגרום לרגישות,אדמומיות, עיוורון ואפילו למוות. אין לנו תמיד את האפשרות לראות את החיידקים אם לא בדקנו אותם במעבדה. רכשתי לכם חומר משמר טבעי על בסיס צמחים.

הסדנה השלישית הייתה כיפית וקלילה עם אמנדה אהרון מלוין סואפ. היא לימדה בלייב איך להכין פינוקי אמבטיה כיפים אין ספק שאני אנסה להכין אותם גם אצלי בסטודיו.

הסדנה הרביעית הייתה גם היא מעשית בנושא ספריי גוף שיכול לשמש גם כדאודורנט, מנטרל ריחות וגם ניחוח לחדר. מקווה מאוד שאני אמצא את חומרי הגלם המתאימים גם כאן בארץ כדי שאני יוכל ללמד אותכם את המוצר המהם הזה שכמובן מורכב מחומרים טבעיים.


בערב פינקו אותנו בכניסה חינם לאקווריום הענק של אטלנטה היה ממש נחמד :)


נתראה בפוסט הבא על היום האחרון בכנס המדהים הזה.

17 צפיות0 תגובות
bottom of page