top of page

כנס הסבון והקוסמטיקה- היום השני


היום השני של הכנס היה מדהים לא פחות מהראשון

התחלנו את היום עם ארוחת בוקר טובה וסיבוב בדוכנים המטריפים שמלאים חומרי גלם, ציוד, שמנים, מבשמים וגם חומרי גלם להכנת קרמים טבעיים על בסיס שמן זית.


אני ואריאן ארנסולט מפי לה דה לה מאר היוטיוברית המדהימה מקנדה

לאחר מכן, התחילו סדנאות משותפות לכולם בנושא מיקוד, פוקוס וכריזמה. התקשיתי להבין את הנאמר כי הם דיברו ממש מהר ולא שמעו אותם טוב . הסדנה השנייה הייתה בנושא איך לתמחר את המוצרים שלכם גבוה וטוב עם המנחה ללה ברקר שהיא בעצם יועצת עסקית לעסקים. היא לימדה איך למתג את המוצרים שלנו, איך לשפר את חוויית הלקוח וכמה היא חשובה לעלות המחיר ועוד.


לאחר מכן היה לנו ארוחת צהריים עם שעה הפסקה וקיבלנו גם מתנה כוס מהממת והיה לנו גם זמן להשתובב בדוכנים. צפיתי בהדגמה של ציוד לסבון בגודל של 60 קילו זאת הייתה חוויה מטורפת לראות כמויות כאלו של סבון מיוצרים במהירות עם ציוד נוח ומתאים. ראיתי גם במערכת שרינק לאריזת הסבון בדרך הכי אסתטית כלומר, בעזרת אקדח חום, שקית מיוחדת ומכשיר שמיועד לכך.


הסדנה השלישית הייתה בנושא מעניין במיוחד: איך להכין סבון גילוח בדרך הכי נכונה והכי אפקטיבית ליצירת קצף יציב כזה שיהיה נוח להשתמש איתו ותוך כדי גם להעניק לעור לחות, לשפר את חווית הגילוח ולייצר גילוח חלק ונעים במיוחד. זאת שיטה מאוד מיוחדת עם מתכונים מאוד מאוד ספציפיים עם חומרי גלם מיוחדים. השיטה משלבת בתוכה גם סודה קאוסטית וגם ואשלגן דבר שמייצר סבון מקציף וג'לי בתוספת אלכוהול, גליצרין, סוכר, סטריק אסיד(שעווה שמופקת מדקל), חמאת שיאה, חמאת מנגו,שמן קוקוס ושמן קיק. מסתבר שרוב השמנים הנוזליים לא מתאימים לשיטה זו כי הסבון יהיה רך מידי ולא מקציף דבר שהוא לא מומלץ. אני בטוח אנסה את השיטה הזאת אצלי בסטודיו. המנחה הייתה אחת האוהבות עליי: ג'קי תומפסון.


הסדנה הרביעית הייתה עם מנחה שהתרגשתי בטירוף לפגוש: אריאן ארנסולט היוטיוברית עם 100,000 עוקבים בעלת העסק לה פי דה לה מאר מקנדה. היא לימדה איך לעצב סבוני גליצרין בלייב וסיפרה קצת על עצמה ואיך היא התחילה להכין סרטוני יוטיוב. כמובן שהצטלמתי איתה ודיברנו היה מרגש מאוד מקווה שיהיה לי עוד אפשרות לדבר איתה בהמשך השבוע.


לאחר מכן היה לנו עוד זמן להסתובב בין הדוכנים ולהמשיך משם למסיבת ריקודים ונשנושים. האמריקאים מאוד נחמדים ומאוד נעים לי להיות כאן בין 600 סבונאים :) אולי זה האופי של הסבונאים לא משנה מאיזה מקום בעולם .


מקווה שנהניתם לקרוא :)

ספרו לי מה הייתם אוצים לשמוע בהמשך

ונתראה מחר :)

ביי בינתיים

מיכל

47 צפיות0 תגובות
bottom of page