top of page

כנס סבון וקוסמטיקה- היום הראשון


זה השנה השנייה שאני טסה לכנס הכי שווה בנושא סבונים וקוסמטיקה בארצות הברית. שנה שעברה הכנס התקיים בלאס וגאס והשנה הוא מתקיים באטלנטה.

לקחתי אייר בי אנד בי במרחק קצר מאוד מהכנס והפעם הגיעה גם תלמידה שלי מישראל ממש כיף לחוות את החוויה הזאת ביחד עם תלמידה שאוהבת סבונים ממש כמוני .



השנה נרשמתי גם לסמינר שהתקיים לפני היום הראשון של הכנס בנושא סבון נוזלי השיטה מתקדמת עם המומחית ג'קי תומפסון שאותה הכרתי שנה עברה בכנס והיה מאוד מרגש לפגוש את הסופרת של הספר האהוב עליי .


בכלל השנה הכרתי הרבה אנשים משנה שעברה והגיעו גם אנשים מדהימים מהתעשייה כמו למשל אריאן ארנסולט היוטיוברית המדהימה שנתנה לי ונותנת לי הרבה השראה לעסק שלי, לא יצאה לנו הרבה לדבר כי מוקפת בהרבה מאוד אנשים אני מקווה שיהיה לי יותר מזל מחר.


היום התחיל עם הרשמה לכנס וקבלת תיק ההפתעות שכם השנה לא איכזב וקיבלתי המון דגמיות של חומרי גלם מדהימים שלא הכרתי .

לאחר מכן התחיל הסמינר סבון נוזלי בשיטה המתקדמת וגם שם גיליתי כמה זה כיף להכיר עוד 600 סבונאים כי כולם כל כך נחמדים וחברותיים ומאוד התלהבו לשמוע שנסעתי את כל הדרך מישראל לכנס.

השיטה המתקדמת להכנת סבון נוזלי,היא קצת יותר מורכבת וגליתי שעשיתי אותה עד עכשיו בדרך יותר מסובכת ממה שחשבתי, ג'קי בהחלט עשתה לי סדר.


בנוסף לכך, למדתי איך לבדוק שאין עודף אשלגן או סודה קאוסטית בסבון הנוזלי על ידי שיטת כיול מיוחדת ולא מסובכת כל כך כמו שחשבתי.

למדתי שחיי המדף של הסבון הנוזלי הטבעי הוא שנתיים אפילו בלי חומר משמר אבל עדיף להשתמש בחומר משמר בכל מקרה כי הוא מונע בקטריות, חיידקים ועובש ויש רק משמר אחד טוב לרמת הPH של הסבון וכמובן רכשתי אותו לאחר הסמינר.


לאחר הסמינר, הסתובבתי בגן עדן לסבונאים: הדוכנים המדהימים של הכנס. ניתן למצוא תבניות,מבשמים, שמנים אתרים,אריזות, מדבקות, ספרים, אקססוריז ועוד. גיליתי שהתבניות עץ שלנו שאנחנו מכינים בסטודיו, הם משובחות כי הם עשויים מ 100% עץ אורן מלא לעומת שאר התבניות שעשויים מעץ דק ושביר יחסית.

מצאתי עוד חומרים משמרים טבעיים והכרתי מורה חדשה בנושא הידרוסולים נושא שנוגע לליבי מאוד ממש כיף.

בערב השתתפתי בפאנל מומחים "הכה את המומחה" שאלות של באי הכנס. היה מעניין ומעשיר ולמדתי הרבה דברים חדשים .

נתראה מחר ביום השני לכנס. יהיה מעניין מאוד :)

ממני

מיכל

59 צפיות0 תגובות
bottom of page