top of page

מגלים את סודות היופי הטבעי: חמאות מפנקות ושמן קוקוס - מה שכל עור צריך!"

בתחום הטיפוח הטבעי, חמאות צמחיות כמו חמאת שיאה, חמאת קוקום KOKUM, חמאת קקאו, חמאת מנגו ושמן קוקוס הפכו לחלק בלתי נפרד של עולם הקוסמטיקה הטבעית. כל אחת מהחמאות הללו ושמן קוקוס מציעים יתרונות ייחודיים, הן במרקם והן בתכונות המזינות שלהם.

חמאות צמחיות ושמן קוקוס
חמאות צמחיות ושמן קוקוס
 

חמאת שיאה - המרקם העשיר והמזין

חמאת שיאה, מופקת מאגוזי השיאה, מתהדרת במרקם עשיר ורך המרכך ומזין את העור. עשירה בויטמינים A, E ו-F, היא מסייעת בריפוי העור ומונעת יובש. שימושיה הרבים כוללים מסיכת פנים להזנה עמוקה, קרם יום ולילה להגנה מקרינת השמש ואפקט אנטי-אייג'ינג, וכן קרם לאחר החשיפה לשמש. בסבון המוצק הוא מוסיף מרקם עשיר ולחות מופלאה.


ישנם 2 סוגים של חמאת שיאה - חמאת שיאה מזוקקת וחמאת שיאה גולמית:

חמאה שיאה מזוקקת -היא ללא ריח וצבע והמחיר שלה רוב הפעמים זול יותר.

חמאת שיאה גולמית- היא בעלת ריח חזק וצבע חום או בז' וכמובן היא לא עברה תהליכי זיקוק.

קרם עם חמאת שיאה
קרם עם חמאת שיאה


 

שמן קוקוס - מרכך, מגן, מנקה ומקציף

שמן קוקוס, המופק מפרי הקוקוס, ידוע בתכונות המרככות והמגנות שלו. השמן, המכיל שומן רווי וחומצה לאורית, משמר את לחות העור ומסייע בהגנה מפני נזקי סביבה.


בין השימושים הנפוצים שלו ניתן למצוא טיפול אחרי גילוח להרגעת גירויים, קרם גוף יומיומי לשמירה על לחות, מוצרים לטיפוח השיער בסבונים הוא מלך ההקצפה והניקוי ועל בסיסו יש מגוון חומרים פעילים המיועדים לצרכים אלו בדיוק. שמן הקוקוס, שינה את עולם הסבונאות מהקצה לקצה והפך אותו ליעיל וטוב יותר.

סבון מוצק טבעי עם קפה ושמן קוקוס
סבון מוצק טבעי עם קפה ושמן קוקוס


ישנם 3 סוגים של שמן קוקוס:


שמן קוקוס מופרד- עבר תהליך פירוק החומצות שהופכות את השמן לקשה לכן הוא תמיד נשאר במצב צבירה של נוזל. שמן קליל, ללא ריח או צבע. מעולה לקרמים ושמני עיסוי.


שמן קוקוס בכבישה קרה - בעל מרקם חמאתי עד לטמפרטורה של 23 מעלות צלזיוס ומעל טמפרטורה זו, השמן הופך להיות נוזלי. מאופיין בריח וטעם עוצמתי. מעולה להכנת קרמים, משחות, דאודורנטים וגם לסבונים .


שמן קוקוס מוקשה- בעל מרקם חמאתי עד לטמפרטורה של 33 מעלות צלזיוס, מעל טמפרטורה זו, המשך הופך להיות נוזלי. אידאלי ומתאים יותר למוצרי קוסמטיקה, מתאים גם להכנת גלידות ומוצרי מזון. ללא טעם או ריח. מעולה להכנת קרמים, משחות, דאודורנטים וגם לסבונים .



 

חמאת קוקום KOKUM-רכיב טבעי לריפוי והזנת העור

חמאת קוקום מופקת מגרעיני הקוקום, פרי המצוי באזורים טרופיים. החמאה עשירה בחומצות שומן המאופיינות בלחות גבוהה לעור, מה שהופך אותה לרכיב יעיל בשיפור מרקם העור.


מעבר ללחות, חמאת קוקום ידועה ביכולת הריפוי וההגנה שלה, המתאימה במיוחד לעור יבש וסדוק.

בשל תכונות אלו, היא משמשת במגוון רחב של מוצרי טיפוח, כולל סבונים טבעיים, קרמים ומוצרים לשיער.

חמאת קוקום
חמאת קוקום


 

חמאת קקאו - מרכיב להזנה עמוקה והגנה על העור

חמאת קקאו, המופקת מגרעיני הקקאו, מכילה נוגדי חמצון, שומנים ומינרלים המסייעים לשמירה על בריאות העור. היא ידועה במרקם העשיר והמזין שלה, המרכך את העור ומגן עליו מפני נזקי סביבה.


חמאת קקאו מתאימה במיוחד ליישומים בקרמים, חמאות גוף, סבונים, מוצרי טיפוח לתינוקות ועור יבש, מוצרים לשיער, והיא מספקת טיפול מעמיק ומרגיע לעור.



 

חמאת מנגו - ההגנה וההזנה היומיומית

חמאת מנגו, המופקת מגרעיני המנגו, מתאפיינת בתכונות מזינות המתאימות לטיפול יומיומי בעור. מסיכות פנים להגנה לפני חשיפה לשמש, קרמים לאחר שיזוף להרגעת העור, וקרמים יומיומיים להגנה מקרינה וזיהום אויר וגם בסבונים היא מוסיפה לחות ומרקם נהדר.



 


איזו שמן וחמאה כדאי להשתמש?

בחירה בין החמאות והשמן תלויה בצרכים האישיים ובמטרות הטיפוח. לכל אחד מהם יש יתרונות ייחודיים, והשילוב הנכון יכול להביא לתוצאות מרשימות במיוחד. בין אם מדובר בהזנה, בריפוי, בהגנה או בהרגעה, החמאות והשמן הטבעיים הללו מציעים פתרון איכותי וטבעי. בחוברת הדיגיטליות שלנו, תוכלו למצוא מגוון מתכונים עם חמאות מופלאות אלו.



10 צפיות0 תגובות
bottom of page