top of page

סוגי נרות והשעווה המתאימה לכל אחד

מבוא

נרות הם לא רק מקור אור אלא גם פריט דקורטיבי ואפילו רוחני. סוג השעווה שבו משתמשים בייצור הנרות יכול להשפיע על המראה, הריח ואורך זמן הבעירה שלהם. נבחן מגוון סוגי נרות ואילו סוגי שעווה מתאימים ביותר לכל אחד.


סוגי נרות ושעוות מתאימות לנרות
סוגי נרות ושעוות מתאימות לנרות


נרות צנצנות

נרות צנצנות הם פופולריים בייצור נרות ביתיים ומסחריים. הם מציעים אופציה נוחה ובטוחה לשימוש בבית. נרות צנצנות בדרך כלל מיוצרים משעוות סויה או פרפין. שעוות סויה היא אקולוגית, נותנת בעירה נקייה וארוכה, ומתאימה מאוד לנרות בעלי ניחוח. שעוות פרפין מציעה צלילות גבוהה ועלות נמוכה יותר, אך נחשבת פחות לסביבתית. עוד אפשרות לנרות בצנצנות הם שעוות קוקוס ושעוות ג'ל.




נרות יציקה

נרות יציקה הם נרות שניתן ליצור בכלי ייעודיים או תבניות. לנרות אלו ישנם צורות וגדלים רבים כמו למשל תבניות סיליקון מיוחדות לנרות, תבניות אקריל או תבניות פלסטיק. שעוות פרפין ושעוות דבורים הן בחירות נפוצות לנרות יציקה. שעוות דבורים נותנת ריח מתוק וטבעי ובעירה איטית, אך היא יקרה יותר. פרפין מספקת גמישות גבוהה בעיצוב ומחיר נמוך יותר. עוד שעוות שיכולות להתאים הם שעוות בלנד שמכילות גם שעוות פרפין וגם שעוות סויה או קוקוס או גם וגם.




נרות טבילה (לדוגמה, נרות שבת)

נרות טבילה, כמו נרות שבת, מיוצרים על ידי טבילות חוזרות של פתיל בשעווה מומסת. שעוות דבורים היא בחירה פופולרית לנרות טבילה, בזכות טקסטורתה היפה והריח הנעים שהיא מפיקה. גם שעוות פרפין יכולה להיות מתאימה, במיוחד כשמחפשים אופציה זולה יותר וגמישה יותר מבחינה עיצובית.



לסיכום

בחירת השעווה המתאימה לסוג הנר הנבחר היא מרכיב חשוב בתהליך יצירת הנר. כל סוג שעווה מציע יתרונות שונים מבחינת אסתטיקה, ריח, מחיר, חוזק השעווה וסביבתיות. הבחירה בסוג השעווה הנכון תשפיע לא רק על המראה הסופי של הנר אלא גם על איכות הבעירה והחוויה הכוללת שהנר מספק. אם תשמשו בשעוות רכות כמו למשל שעוות סויה טהורה, שעוות ג'ל ושעוות קוקוס בתוך תבניות יציקה, הם יישברו ובלתי שמישים.

22 צפיות0 תגובות
bottom of page