top of page

פחם פעיל- שימושים ותועלות

עודכן: 20 באוק׳ 2019


השימוש בפחם פעיל הפך להיות מאוד פופולרי ברוקחות טבעית בשנים האחרונות. אבל פחם פעיל קיים מזה מאות שנים בתעשיית היופי והרפואה.


פחם פעיל

לפחם פעיל יש יכול לספוח רעלים ושומן מהעור . לכן זאת תוספת נהדרת לפילינג,סבונים מוצקים, מסכות, משחת שיניים ועוד.

ישנם כמה סוגים של פחם מכל רחבי העולם, חלקם מופקים מעץ, במבוק וכבול. הפחם הפעיל עובר תהליך מיוחד של חימום שהופך אותו לבעל סגולות רפואיות.

פחם פעיל בעצם מאזן את השומניות של העור ומשאיר אותו מאוזן ונעים.אם יש לכם עור יבש, פחם פעיל יכול לייבש לכם את העור ולכן פחות יתאים לכם. לכן הוא מתאים גם להוספה למשחת שיניים טבעית :) תוודאו עם הספק שלכם שהוא מתאים למאכל ואם לא להשתמש בו רק לסבונים ולפילינגים .

איך להוסיף את הפחם פעיל למוצרים טבעיים שאתם מכינים?

קודם כל חשוב להבין שפחם פעיל נמס בשמן ולא במים לכן הוא לא מתאים להוספה לפצצות אמבט למשל. אפשר לפתור את הבעיה בעזרת פוליסורבט 80 שימנע מהפחם "להידבק" לאמבטיה .

כדי להוסיף פחם פעיל לסבונים מוצקים טבעיים, ערבבו את הפחם פעיל עם מעט שמן זית והוסיפו אותו בטרייס. הפחם יצבע לכם את הסבון בצבע שחור. כדי לקבל צבע שחור כהה ויפה, השתמשו בשמנים עם צבעים נייטלים כמו לבן או צהוב.


פחם פעיל

מינון מומלץ לסבונים מוצקים: 1 כף ל 450 גרם סבון.

כדי להוסיף את הפחם פעיל למשחת שיניים טבעית, ערבבו את הפחם עם שמן קוקוס ומעט סודה לשתייה. מומלץ להשתמש במשחה זאת פחם בחודש כדי לא לנקות יותר מידי את השיניים וכן יש דבר כזה :)

הפחם פעיל ילבין לכם את השיניים באופן מדהים ביותר.

לקניית פחם פעיל לחצו כאן

איך אתם מעדיפים להוסיף את הפחם? לפצצות אמבט? משחת שיניים? סבונים?

תכתבו לי בתגובות :)

416 צפיות0 תגובות
bottom of page