top of page

קוקו אמידו בטאין: הרכיב המהפכני בטיפוח העור והשיער

בתעשיית הקוסמטיקה, קוקו אמידו בטאין הוא רכיב שהופך להיות נפוץ ומבוקש יותר ויותר, בזכות תכונותיו הייחודיות והמגוונות. כחומר פעיל שטח אמפוטרי, הוא מציע גמישות רבה בשימושים השונים ומשחק תפקיד חשוב בייצור מוצרי טיפוח העור והשיער. קוקו אמידו בטאין, נקרא גם ABC או בטאין C, צבעו צהוב והוא נוזלי.

קוקו אמידו בטאין

 

דרך הפקה והרכב קוקו אמידו בטאין מופק מתוך שילוב של חומצות שומן משמן קוקוס ודימתילאמינופרופיל בטאין. תהליך ההפקה ייחודי ומבטיח כי המוצר הסופי ישמור על תכונותיו האמפוטריות, כלומר היכולת לשאת מטען חיובי או שלילי בהתאם לרמת ה-pH של המוצר.



 

תכונות מיוחדות

מה שהופך את קוקו אמידו בטאין לכל כך יעיל הוא יכולתו לשאת מטען שלילי או חיובי, תלוי ב-pH של המוצר, מה שמאפשר לו לעבוד יחד עם חומרים פעילי שטח אחרים. עם זאת, גם בכוחות עצמו, קוקו אמידו בטאין יכול לסייע בהגברת הקצף של חומרים פעילי שטח אחרים, כגון דציל גלוקוזיד.


בחוברת שמפו נוזלי, תלמדו איך להשתמש בו:

וגם בחוברת שמפו מוצק:


 

שימושים ותועלות

השילוב של קוקו אמידו בטאין במוצרי טיפוח מגוונים, כמו שמפו, ג'ל רחצה ומוצרי ניקוי פנים, מספק תרומה חשובה לטיפוח העור והשיער.

בזכות תכונותיו המרככות והמרגיעות, הוא מפחית את התחושה של גירוי בעת השימוש, ולכן מתאים במיוחד לעור רגיש. כמו כן, השילוב שלו עם פעילי שטח אניונים יכול להפחית את האגרסיביות שלהם על העור והשיער, תוך עזרה בייצוב הקצף שלהם.


 

במילים אחרות, קוקו אמידו בטאין הוא דוגמה מושלמת לחדשנות בתחום הקוסמטיקה. הוא משלב בין תכונות טיפוח עדינות לבין יכולת ייצוב קצף, מה שהופך אותו לרכיב חשוב ואפקטיבי בייצור מוצרי טיפוח איכותיים ונעימים לשימוש.


15 צפיות0 תגובות
bottom of page