top of page

שידרוג סבון עם חומרי גלם מעולים: חוויה מרגשת לעור ולנפש


בעולם הקוסמטיקה ובמיוחד בענף הסבונים, השימוש בחומרי גלם איכותיים מהווה את המפתח ליצירת מוצר מעולה, ידידותי לעור ואקולוגי. שילוב חומרים כמו שמן קיק, סודיום לקטט, שמן קוקוס, חימר לבן, חמאת שיאה, חמאת קוקום וחמאת קקאו, מעניק לסבון עושר רב בתכונות מפנקות ומזינות, שהופך כל רחצה לחוויה בלתי נשכחת. הנה ה MUST HAVE של הסבון המוצק:


סבון מוצק טבעי
סבון מוצק טבעי


שמן קיק מספק לחות עמוקה לעור ויוצר קצף עשיר ומפנק.




סודיום לקטט, המתקבל מתהליך תסיסה טבעי של ירקות ופירות, מוסיף לחות, מאריך את חיי המקלחת של הסבון ותורם להקצפה מרשימה. ממש מוצר של 3 ב 1




שמן קוקוס, המכונה "מלך ההקצפה", מעשיר את הסבון בקצף עשיר וקרמי ומסייע לעמידותו. מינון מומלץ: 20%-30%. ההמלצההיא להשתמש בשמן קוקוס מזוכך בסבון המוצק.




חמאת שיאה מעניקה לחות לעור, ומשפרת את מרקמו. בנסוף לכך, מאריכה חיי מקלחת של הסבון= שימושים יותר במקלחת. אפשר להשתמש בחמאת שיאה מזוקקת או גולמית.



חמאת קוקום וחמאת קקאו מוסיפות עוד שכבת עושר למוצר, הן במרקם העשיר והקרמי של הסבון והן בהזנה העמוקה שהן מספקות לעור.



חימר לבן עשיר במינרלים ותורם לניקוי עמוק ולחיטוי. הוא מתאים לכל סוגי העור ומשמר את ריחות השמנים האתריים במשך זמן רב.




חימרים באופן כללי מהווים רכיב חשוב בסבונים, כאשר כל סוג מתאים לסוג עור שונה: חמר ירוק מתאים לעור שומני בשל יכולתו לספוג שומן ולנקות את הנקבוביות, וחמר אדום מתאים לעור יבש ורגיש בזכות הרכיבים המרגיעים והמזינים שבו.


בועות סבון בשדה לבנדר
בועות סבון


השילוב של חומרי גלם אלו בסבון יוצר מוצר שאינו רק נעים לשימוש אלא גם בריא ומזין לעור. בסטודיו ובאתר המשלוחים שלנו, אנו מציעים מגוון רחב של חומרי גלם איכותיים אלו, כדי שתוכלו ליהנות מחווית רחצה משודרגת ועשירה.

39 צפיות0 תגובות
bottom of page