top of page

חידושים בייצור נרות: השפעת תוספי סטאריק אסיד וויבר על איכות הנרות

 בתחום ייצור הנרות, השימוש בתוספים כגון סטאריק אסיד וויבר הוא מרכיב חיוני להשגת איכות וביצועים מעולים. כל חומר משולב בקפידה כדי להביא לשיפור במאפיינים כמו קשיות, שקיפות ואריכות זמן בעירה.


נרות צבעוניים
נרות צבעוניים


 

סטאריק אסיד (סטארין), חומצה שומנית שמקורה בצמחים או מהחי, משמשת לשיפור הקשיות והעמידות של הנר. היא מאפשרת לנר לשמור על צורתו גם בטמפרטורות גבוהות ומעניקה לו מראה אסתטי מעודן יותר. המינון המומלץ של סטאריק אסיד בנרות הוא בדרך כלל בין 3% ל-5% ממשקל השעווה, תלוי בתכונות הרצויות ובסוג השעווה.



 

לעומת זאת, ויבר, פולימר סינתטי, נועד לשפר את האחידות והעמידות של השעווה, לסייע בפיזור הניחוח והצבע בנר , את הברק על פני השטח ומסייע במניעת סדקים פנימיים ובועות.


ישנם שני סוגים עיקריים של ויבר: ויבר 103, המתאים לשעוות פרפין, וויבר 260, המתאים לשעוות טבעיות כמו שעוות סויה. המינון המומלץ של ויבר בנרות הוא בדרך כלל כ-0.5% ממשקל השעווה, אך יש לבדוק את הפרטים המדויקים לפי סוג השעווה והמאפיינים הרצויים.


 

בסופו של דבר, השימוש בסטאריק אסיד וויבר מאפשר ליוצרי נרות לשדרג את המוצרים שלהם, לא רק במישור הפונקציונלי אלא גם בחוויה האסתטית והחושית. נרות איכותיים עם קשיות משופרת, בעירה אחידה, נראות הנר ומרקמו.

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page